Uppsala Cathedral, Sweden

Matkailu Terveys | 6 tapoja ylläpitää Travel Health

Kun perheesi pysyy hyvin, voit todella rentoutua ja nauttia lomastasi. Täällä, suojaa matkasi terveyttä näillä 6 älykkäällä soittimella.

MENNESSÄ SID KIRCHHEIMER


Haluatko lomamatkalla liittyviä terveysongelmia? Kokeile näitä vinkkejä:

Travel Health Vihje #1: Pidä säännöllisesti taukoja


Kävele lentokoneen käytävällä tai valtatie levätä pysähtyä ajoittain estää veren jalat pooling. Toinen hyvä syy saada liikkeelle: “Istuu autossa tai lentokoneessa koko päivän voi tehdä ummetus”, sanoo Rick Kellerman, MD, puheenjohtaja American Academy of Family Lääkärit ja puheenjohtaja perhelääketieteen yliopistossa Kansas wichita “, mutta voit estää, että liikunnan. Jopa liikkuminen vain muutaman minuutin ajan auttaa.”

Matka Terveys Vihje #2: Pack tuottaa …


ja muita kuitupitoisia ruokia, sanoo tohtori Kellerman. “Olet todennäköisemmin estää vatsakipuja ja muita ruoansulatuskanavan ongelmia, joiden perheenjäsenet syövät niin kuin he tekevät kotona. Kun tulee nälkä ja vedä pois tieltä, suuntaa paikalliseen ruokakauppaan pikaruokapaikkan sijaan.”

Matka Terveys Vihje #3: Hanki ZZZs.


Jet lagin lähdöksi aikatauluta lentosi seuraavasti: Kun suuntaat itään, lennä aikaisin; kun suuntaat länteen, lennä myöhään. Tämä pitkään harjoiteltu lentostrategia takaa vähiten häiriötä kehon normaalille unihäädälle, mikä säilyttää matkaterveyden.

Travel Health Vihje #4: Märkä pilli.


Lennolla, olet perhe on hyvin kuivassa ympäristössä, joka kuivattaa kehon ja kuivuu ulos tarjouksen ihon ja limakalvojen nenän ja kurkun. “Hyvä nyrkkisääntö on juoda vähintään 16 unssia vettä ennen lähtöä ja 8 unssia vettä tunnin välein lentäessään”, ehdottaa G. Richard Olds, M.D., matka-taudin asiantuntija ja lääketieteen puheenjohtaja Medical College of Wisconsin Milwaukeessa. Hedelmämehu on myös hyvä valinta; cola, teetä ja kahvia eivät (kofeiinia ne sisältävät voi olla diureetti vaikutus). Oletko vierailulla kuumassa ilmastossa? Urheilujuoma voi täydentää hikeä menettäneitä natriumia ja kaliumia.

Travel Health Vihje #5: Mene etäisyys alkiosodankäynti.


Sinun ei tarvitse lomailla Meksikossa kokeaKsesi Montezuman koston. “Kauempana matkustat kotoa, jopa Yhdysvalloissa, sitä todennäköisemmin sinut otetaan käyttöön tuntemattomille bakteereille”, sanoo tohtori Olds. “Se lisää hengityselinten sairauden, irtonaisten ulosteiden ja muiden sukusolujen aiheuttamien infektioiden mahdollisuuksia.” Joten varotoimiin: “Jos matkustat useissa osavaltioissa, pakkaus noin over-the-counter yskänlääke, kurkkukipu imeskelytabletteja ja antidiarrhea lääkitys”, Dr. Olds sanoo.

Matka Terveys Vihje #6: Shun Sun


Vietätkö aikaa ulkona rannalla, vuorilla tai metsässä? Suojaa perheesi iho aurinkovoidetta, jossa on korkea SPF (30 tai ylöspäin). Levitä se altistuneille ihoalueille noin puoli tuntia ennen kuin suuntaat ulos, jotta aurinkovoide voi heilua toimintaan. Ja käyttää vähintään kaksi ruokalusikallista per sovellus. Ota aurinkovoidetta uudelleen ympäri vuorokauden ja heti kun olet saanut märkä tai hikoilet.

Seuraa näitä vinkkejä suojata matkasi terveyttä, ja loma tehdään varjossa.-Sid Kirchheimer©MediZine’s Healthy Living™, toinen neljännes 2007